2013-01-07

Tips Menggunakan Inchloss Dengan Berkesan



* Selepas mandi sapu lotion ke tempat bermasalah..pastikan kulit benar2 kering dan sapu inchloss sehingga kering lotion atau meresap ke dalam kulit..

* Setiap kali 30minit selepas makan, terus sapu inchloss, ikut lawan jam,..sapu sehingga kering lotion atau meresap dalam kulit supaya lemak cepat dibakar..

* Rajinkan diri berjalan kemana-mana..perempuan bole pergi window shopping..

* Banyak minum air masak at least 3liter sehari..bukan minum sekaligus..tapi sedikit2 sehingga habis 3liter sehari..

* Selepas mandi malam & sebelum tido satu lagi lotion INCHLOSS ke tmpt bermasalah..pastikan kulit benar2 kering dan sapu INCHLOSS sehingga lotion kering atau meresap ke dalam kulit..esok pagi u all akan rasa senang nak membuang..insyaallah..

* Lotion INCHLOSS selamat bagi ibu menyusu atau mengandung..untuk ibu mengandung jangan sapu diatas perut..hanya sapu ditempat lain selain perut ye..

* Untuk perempuan yg selalu mendapat sengugut juga bole mencuba lotion IINCHLOSS ini..sengugut anda akan hilang..Insyaallah..

* Bole guna juga untuk kanak2 6tahun keatas..tapi bukan untuk kurus tapi guna untuk jadikan mcm vicks..sapu didada sedikit sahaja untuk kanak2 yg batuk2..

* Untuk sesiapa yang kembung2 perut, lenguh2 badan & sakit2 urat juga bole mencuba lotion INCHLOSS ni..Insyaallah mujarab..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...