2005-05-23

Cuti Wesak!!

Selamat Hari Wesak!!


Hari ni cuti...
YEAH!!!
Apa nad buat??
Nothing??

Ya right!!!
Like my mom let me do nothing...
:P

Lepas solat subuh nad tido balik...
Then around 9:45 a.m I think she wake me up...
She gave me this list of chores...

Make breakfast...

Fry kuih keria with the syrup...
For brunch I have to make mee hailam...
Then kena asah all the knives in the house...
Clean up the house...
Sweeping, mopping, dusting and brushing...

Basuh lantai wet kitchen...
Huh...
What a long list...

Lepas jerr siap semua tu...
Nad ngan adik² nad (nieza & ecah) tengok VCD...
VCD cerita Indonesia...
Ecah pinjam dr member dia...
Tajuk dia "Tentang Dia"...

Biasa larr...
Tentang cinta...
Boring!!

Lepas habis tengok cerita tu nad sempat online kejap...
Tengok emails and messages...
Reply sikit...

After asar plak gi Amcorp Mall...

Boring dok umah...
Gi larr Popular Bookstore..
Mana tau ader cerita atau buku baru...
I bought a novel
"PS. I LOVE U" by : Cecilia Ahern...
And
"The Definitive Book Of Body Language" by : Allan + Barbara Pease...



Sampai umah dah malam masa tu...

Dah hampir kul 10...
Terus mama suruh masak...
Sbb bebudak X makan lagi...
Nad pun buat larr 'Instant Nasi Goreng'...
Itu apa nad panggil larr...
Sebab dr nad keluarkan bahan² dr fridge sampai larr siap masak memerlukan hanya 10 minit jerr...

Semua tu termasuk larr acara potong memotong...
Kejap gila masak...
Semuanya sbb nad X nak terlepas tengok CSI:Miami...
:P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...