2005-06-08

Young girl asked guy out?? (part 2)

 Shocked 
Current mood : SHOCKED

This is the sambungan of my chat with a friend hari tu...
Check back my post on sunday, june 5...


NS : i cant belief ok
NS : i memang shocked
NS : camm cite hari tu 
NS : dia nak project girl tu 
NS : but dah khawin jadi dia ajak girl tu jadi adik angkat dia
NS : told u about this story kan

Me : story yg mana ni??
NS : the guy who has a adik angkat who is actually his mistress
Me : bila u cerita ni??
Me : Xde pun

NS : oh i tak cite ye
NS : tu pon cite hapening
NS : bila bini mengamok dia kata bini jealous 
Me : lorrr
NS : dia tak de adik so nak adik
NS : padahal adik tu is sleeping with him
NS : tu la adik angkat dia
NS : cover for affair
NS : but he told me how he project dia sampai dapat
NS : adik adik lamo lamo kantoi jugak budak tu
 
Me : ayat mesti baik punya
NS : lol
NS : pas tu hari tu i dapat lagi satu cite i tak put on air
NS : i buat topik apa ye 
NS : oh yes about ... 
NS : ingat tak cite tu
Me : nope
NS : last friday i think i buat cite tu
Me : ok
NS : but one caller 
NS : cite kat i kevin ade ke patut 
NS : i dah 19 tahun kahwin
NS : sekarang bini aku tinggalkan aku
NS : pas tu dia kata kalau nak dia balik aku kena mintak maaf kat bapak dia
NS : gua pon pelik jugak kan 
NS : cite apo lak ni 
NS : so i tanya dia anak berapa 
NS : 5
NS : kenapa clash kan 
NS : dia kata aku belasah dia 
NS : hahhhhhhhhhhhhhhhhh
Me : what?
NS : kau belasah bini kau
NS : 'iye' dia kata
NS : kenapa?
NS : 'dia mengada-ngada sangat'
NS : pas tu dia ckp kat i 
NS : 'NS kau tak kenal aku NS'
NS : 'aku ni jaga dia habis'
NS : 'kalau dia tak over' 
NS : 'aku tak belasah dia punya'
NS : i pon 19 tahun kahwin kau belasah dia
NS : what ever la
Me : hmmm....
Me : what did her wife do?

NS : tu lah the wife balik rumah bapak
Me : dia belasah sbb apa??
Me : sbb wife dia menga-ngada?
NS : i tak tau the details 
NS : i tak nak abik tau 
NS : i lemah je
NS : just told him bye
Me : hmmm...
NS : ye lah
NS : 19 tahun kahwin

Me : cant believe it
Me : husband sanggup pukul bini??
Me : X sayang bini ke??
Me : bukan pukul belasah plak tu
Me : 19 years of marriage is wasted

NS : lol tu la dia kata
NS : pas tu nak justify
NS : then nak complain kat radio pulak yg wife not fair suruh mintak maaf

Me : dia yg patut minta maaf dulu
NS : tu la
NS : i pon malas nak layan
NS : buat derk je terus

Aduh...
Suami curang & suami pukul bini...
Macam² larr...
Pening kepala ni fikir...
:(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...