2007-08-28

Still sick!!

Pouty

Current mood : STILL SICK!!!

Assalamualaikum..
Well..
Im not quite well yet..
My body still feel not quite right..
My cough and sore throat still here..
I have no more running nose but i can't smell anything..
And my voice is not coming out..
Still serak² lagi when i talk..

There is not much to tell..
Coz im in my room all day..
Basically on my bed all day..
Especially after taking my med..
Mengantuk giler..
X tahan..
After this i have to take my med lagi..
One day kena amik 3 times..
Mmg gerenti mengantuk after this..

Hari ni mmg X bnyk mkn..
Dont have the appetite and urge to eat..
I have to force myself to eat sbb nak kena mkn ubat..
Nad cuma telan roti krim & susu coklat for breakfast..
For lunch i eat a slice of bread with butter & mixed jam with chocolate milk..
Dinner tadi nad baru mkn soto nasi impit..
Itu pun 3 ketul nasi je nad amik..
Nara & nieza keluar gi pasar malam kat sec 17 ptg tadi..

Ok la..
Maybe when im a bit better there is a story to tell u guys..
I need to rest more i think..
Bye..
;)

2 comments:

Anonymous said...

take a nice, good & enough rest.... insyaAllah lps nie sihat balik... :-)

p.s. cuti merdeka dok umah jer ker????

Nadiah Jaapar said...

insyaallah..thanks uda.. :D

p/s: merdeka ni?? rasanya X kemana..kalau kuar pun gi ikut hubby berniaga je..sbb mlm merdeka tu danau buka walalupun hari khamis..lagipun tgk kesihatan nad mcm mana.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...