2013-09-15

Candy Crush & Rescue Pet Saga makes me bored...



Assalamualaikum...
Hi semua!!!
Actually i'm on my back to PJ from KLIA..
Sending my brother-in-law back to Sheffield,London to futher his Masters..
Duduk dalam kereta almost an hour..
Bosan...
So i've decided to write this post...



Nad rasa a few weeks or maybe a month back nad pernah post tentang game Candy Crush & Pet Rescue Saga sebelum ni...
Masa tu nad dah sampai the last level and have to wait for their update to continue my journey...
Memang last few weeks ada update baru...
And guess what?
I've completed their updated game as well..
Both plak tu..
Nak dekat 2 weeks dah rasanya..
Aiyark...
So bored...
Memang terasa sangat la malas nak tunggu update diaorg lagi..
Rasa macam nak stop main je...
Sebab terasa macam lama sangat tunggu update baru..
GRRRR...

Nampaknya kedua game ni ada potensi untuk di delete from my tab..
Korang ada game baru yang menarik untuk dimain tak?
Jenis this type of game juga...
:D

posted from Bloggeroid

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...