2008-01-30

Nikah..

Bride & Groom

Current mood : GREAT!!!



Assalamualaikum..
Hari ni keluar lagi..
Keluar jadi rombongan pihak lelaki..
Hehehe..

Saudara hubby bernikah hari ni..
Bernikah dekat Kajang..
Dia minta tolong hubby dtg sebagai rombogan dia..
Sbb dr pihak dia cuma mak, adik & sepupu perempuan dia je yg teman dia..
Nak meraimaikan pihak lelaki dia ajak beberapa kawan dia & hubby..

So pagi² tadi lepas subuh kitaorg dah kena bersiap..
Hubby kata nak kena ada kat sana dlm kul 8am..
Tau la masa mcm tu mesti jam gile..
Kitaorg sampai cheras pun kekira dlm kul 8 lebih..
Lepas tu terus ke rumah pengantin perempuan..
Hantar hantaran..

Lepas tu terus baca doa selamat..
And bersarapan..
Ada mee hoon goreng, pulut kuning & rendang..
Dessert plak kuih apam..
Lepas tu baru la sama² bertolak ke Kajang..
Diaorg nikah kat sana..

Sampai je tmpt nikah (Jabatan Agama Islan)..
Nad rasa mcm kenal je tmpt tu..
Pastu tengok² rupanya bagunan sebelah jabatan agama tu ialah sekolah lama nad..
Sekolah masa nad standard 1 - 3..
Mmg dah bnyk sgt berubah sekolah tu..
Kawasan tu pun bnyk berubah..
Mcm dah X kenal dah..
:D

Anyway lepas je nikah terus balik ke rumah pengantin perempuan balik..
Ada jamuan makan tengah hari pulak..
Makan nasi with lauk sambal sotong, tauge masak lemak, ikan kembong goreng & ulam raja..
Lepas makan lepak² kejap..
Dlm kul 3pm baru hubby ajak balik....

Sabtu ni ada lagi kenduri diaorg..
Buat kat dewan plak..
Masa tu la baru semua org dtg..
Insyaallah..
:D

p/s: Congrats to pecok & siti.. :D

Daisypath Anniversary Years PicDaisypathAnniversary Years Ticker
Daisypath Next Anniversary PicDaisypathNext Anniversary Ticker


Lilypie Breastfeeding Ticker

6 comments:

reallifebegin said...

sape yg nikah...

apepepun tahniah...

xde sape lg nad... cume masih sayang org lama... ahh bia kan...
pasal kes dgn kawan baik akak tu..
bia kan die.. die terlalu n selalu pikir die betull... arini cukup lah berperang sms dgn die..
well u take care sis... kiss my idan for me k...

miss u!

Uda said...

bln tiga nanti lagi bnyk kenduri... cuti sekolah la kan...

p.s. dh kontek PKNS???

miss nad said...

saudara along yg nikah..

masih sayang org lama?? jgn fikir la ttg dia..dia dah pun pilih jalan dia..biarkan je..

Xpe la kak mie..banyakkan bersabar eh..perang² pun kawan tetap kawan..tul X?? :D

miss nad said...

uda --> ha..tul tu..masa cuti sekolah la ramai yg buat kenduri kawin..masa tu mesti X yah masak setiap hujung minggu.. :P

p/s: nad X tanya lagi adik nad dia dah call belum..X jumpe pun dia hari ni.. :)

Shaira Nadiah MJ said...

Ingatkan kak Ainul yang kahwin, kekekek... Salah orang :p

miss nad said...

kak ainul kawin??
hehehe..
belum lagi..
katanya bulan 6 ni..
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...