2013-09-03

Harga Minyak Tak Naik??

Klik gambar tuk baca dengan lebih senang


Tahniah sekali lagi menzahirkan ciri2 org munafik..
sblm PRU13 terang2 Najib Razak memberitahu tidak akan ada kenaikan harga minyak..tp mlm ni telah menzahirkan ciri2 yg telah Allah gambarkan didalam alquran..,

Terbahagi manusia kpd 3 mengenai politik :

1- manusia yg tidak kisah soal POLITIK..
:: org spt ini akan mengatakan,malas nk amek kesah pasai politik,baik aku buat kerja aku ja,x gaduh kacau sapa2...,TAPI mrk terlupa yg kesan yg mrk akan terima dr sikap "tidak ambil tahu" scara x lnsung memberikan kesan kpd mrk skarang...
:: mngkin lepas ni kelompok org pertama ini sudah perlu keluar bg menzahirkan pendirian mrk..,

2- manusia yg menyokong kezaliman POLITIK..
:: mudah bg mengetahui samada perkara hak dan batil spt sabdaan Baginda SAW "ssghnya yg halal itu jelas dan yang haram itu pun jelas" (HR Bukhari)..
:: jelas dilihat fikrah yg dibawa dlm kepimpinan kita jauh dr Alquran dan Sunnah.,bingkisan ringkas utk dilihat,sambutan kemerdekaan 2hari lepas dimana program2 dianjurkan bukanlah perkara yg ma`ruf bahkan cenderung kearah maksiat..MAKA golongan yg menyokong kezaliman politik ini sudahpasti menerima sama HASIL perbuatan zalim tersebut..

3- manusia yg berusaha menangkis kezaliman POLITIK..
::tahniah diucapkan buat yg sntiasa memperjuangkan kebenaran walaupun Allah menangguhkan perkara tersebut mngkin Allah nk menunjukkan dahulu pembohongan mrk kpd semua..,

Agak keras tetapi inilah hakikat apa yg berlaku..,

~~selamat menikmati harga minyak yang baru..setiap pemberian ada balasan..dulu beri hari ini ganti..kita kena puas hati, jangan benci atau berbicara di sana sini nanti tidak termasuk dalam ASWJ lagi..janji telah ditepati..penyelesaiannya, gunalah basikal atau jalan kaki..

47% pengundi Malaysia yang memilih Barisan Nasional tu, terima kasih kerana menjahanamkan dan membangsatkan nasib rakyat marhaen di Malaysia.

Nama je bangsa Melayu, tapi undi Parti zalim yang memang dah tahu sejak dulu nak merosakkan bangsa Melayu sendiri. Sape majoriti undi BN? Melayu. Tu pasal lah aku tak pernah bangga dengan Melayu. Aku bangga aku Islam. Aku bangga berkawan dengan orang Cina dan India yang sedar dan bukan kurang bijak (cakap bodoh kang marah) macam 47% tu.

Nabi tadbir Madinah, ada ke Nabi tindas orang Islam sendiri? Pastinya tidak. Ada Nabi tindas rakyat yahudi dan kristian kat Madinah? Tidak.
SUMBER




In anticipation of your valued response,

1 comment:

Anonymous said...

relax laa, tak elok kita decide sesuatu tnpa kaji sebab2.. sila buat kajian tntang harga minyak ok. byk blog yg cerita pasal kenapa subsidi ditarik dan kesan2nya.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...